Veelgestelde vragen
We proberen boekhouden zo aangenaam mogelijk voor je te maken, toch kunnen we ons voorstellen dat je genoeg vragen zal hebben. Vind hier antwoord op veel gestelde vragen over het gebruik van Rompslomp.
- Kan ik meerdere zakelijke bankrekeningen gebruiken
- Ik heb geen zakelijke bankrekening, wat nu?
- Hoe kan ik stoppen met Rompslomp?
- Hoe kan ik een backup maken van mijn gegevens?
- Hoe zorgen we ervoor dat Rompslomp en jouw gegevens veilig zijn?
- Hoe maak je een snelkoppeling naar Rompslomp?
- Kan ik mijn bank koppelen met Rompslomp?
- Mijn Rompslomp abonnement is gestopt, waarom krijg ik nog een incasso?
- E-mail verstuurd via SMTP komt in de spam terecht, hoe kan dat?
- Het versturen via SMTP werkt niet, wat nu?
- Kan ik Rompslomp ook als buitenlandse ondernemer gebruiken?
- Hoe pas je je btw-nummer aan naar je btw-id nummer in Rompslomp?
- Ik kan niet inloggen in mijn Rompslomp account