Kan ik mijn abonnement tussentijds aanpassen?

Geschreven:

Als je een Rompslomp abonnement hebt, maar opeens besluit een van onze andere opties te proberen, kan dat natuurlijk zonder moeite. Upgraden is altijd mogelijk door op een van de afgesloten functies te klikken.

Account upgraden

Up- en downgraden

Je kunt via 'Mijn account' je abonnement in zien en upgraden of downgraden. Ga rechts bovenin de gele menubalk op jouw e-mailadres staan en klik vervolgens op 'Mijn account' en daarna 'Mijn abonnement'. Hier zie je wat jouw huidige abonnement is en zie je ook de mogelijkheden om te downgraden of upgraden. Bij elke upgrade of downgrade geldt dat jouw nieuwe abonnement in gaat op moment dat je nieuwe abonnementsperiode in gaat. Heb je een maandabonnement? Dan is je abonnementsperiode een maand. Met een jaarabonnement is jouw abonnementsperiode een jaar.

Upgraden als je al een abonnement hebt

Als je al een abonnement hebt en je wilt naar een ander abonnement upgraden dan kun je dat doen en dan gaat je nieuwe abonnement direct in en wordt het resterende tegoed verwerkt. Je ziet deze dan als korting verschijnen op jouw nieuwe factuur. Jouw facturen kun je inzien via 'Mijn account' en vervolgens 'Mijn Rompslomp facturen'.