Ons aanbod
5 juni 2024

Waarom kan ik Rompslomp niet bellen en hoe kom ik met jullie in contact?

We begrijpen dat jij als klant snel 1-op-1 ondersteuning wilt als je vastzit bij het boekhouden. Bij Rompslomp hebben we geen telefonische helpdesk. In plaats daarvan werken we met een ticketsysteem. Iedereen die een vraag heeft over ons programma stuurt via het feedbackformulier een ticket. Het support team werkt tijdens werkdagen van 9 uur ‘s ochtends tot 17 uur ‘s middags om al jouw vragen te beantwoorden.

Bespaar tijd, geld en eindeloze wachtmuziek

Het doel van de supportafdeling is om zoveel mogelijk mensen tegelijkertijd te helpen. Er komen heel wat vragen binnen en met een ticketsysteem worden meerdere mensen snel aan een antwoord geholpen. Zo zit je niet eindeloos in een wachtrij vast totdat er een van onze collega's beschikbaar is. Al is de wachtmuziek zó leuk dat je er drie kwartier naar kunt luisteren – die tijd steek je natuurlijk liever in je onderneming. Met het ticketsysteem stuur je een vraag op en krijg je het antwoord binnen 1 of 2 werkdagen via de mail binnen.

Via e-mail krijg je ook gerichter antwoord. Boekhouding is nou eenmaal niet het makkelijkste vak. Veel vragen die binnenkomen zijn best ingewikkeld en afhankelijk van jouw specifieke situatie. Met het ticketsysteem kijken onze collega's rustig wat er aan de hand is en geven we een duidelijk en compleet antwoord. Zo krijg je de ondersteuning die je nodig hebt, zonder je hele administratie uit te leggen aan de telefoon.

Daarnaast houdt dit de prijs van jouw pakket zo laag mogelijk. Veel zelfstandige ondernemers waarmee wij spreken letten erg goed op hun uitgaven. Hartstikke verstandig! Het kost echter veel geld om support werknemers 8 uur per dag beschikbaar te hebben voor telefonische ondersteuning. Een ticketsysteem is minder belastend en zorgt ervoor dat ons aanbod voordelig blijft.

Al je vragen beantwoord voordat jij ze stelt

Met het ticketsysteem wordt het zichtbaar welke vragen jij en de rest van onze klanten het vaakst stellen. Zo laat jij zien wat je aan het programma duidelijk vindt en wat beter kan. Vervolgens wordt dit vertaald naar aanpassingen aan de software en nieuwe support artikelen. Uiteindelijk is het doel dat al je vragen zijn beantwoord voordat jij ze stelt!

Onze A.I. chatbot Robin wordt ook alleen maar slimmer van jouw vragen. Merken we dat veel mensen met hetzelfde probleem worstelen dat niet 1-2-3 op te lossen is in de software? Dan geven we instructies aan Robin zodat die betere antwoorden geeft. Boekhouden wordt pas écht makkelijk wanneer er 24 uur per dag een slimme assistent beschikbaar is om jou te ondersteunen.

Word zelf de baas van je boekhouding

We gaan ervoor dat alle Rompslomp-klanten uiteindelijk zelf volledig overzicht en controle hebben over hun boekhouding. Dat kost misschien wat meer moeite dan een boekhouder inschakelen. Maar dat betekent ook dat jij weet hoe jouw onderneming ervoor staat en je slimmere keuzes maakt. Het mooie aan zzp’ers is dat ze de touwtjes écht zelf in handen hebben. Wij willen daaraan bijdragen! Daarom wordt er ook veel moeite gestopt in de support handleidingen.

Vind je het belangrijk dat je altijd en wanneer je wil 1-op-1 ondersteuning krijgt bij je boekhouding? Dan is Rompslomp misschien niet het beste pakket voor jou. Er zijn andere boekhoudpakketten die uitgebreidere ondersteuning hebben en daarom beter geschikt zijn, zoals e-Boekhouden.nl. Of: schakel een boekhouder in. Dat kost wat meer maar dan krijg je ook diepgaand advies.

Veel succes met je boekhouding! En: laat het ons weten als je hulp nodig hebt 😉

Geschreven door de Rompslomp redactie

Kom erachter hoe Rompslomp werkt door het
vrijblijvend gratis uit te proberen.