Alles over het betalen van je Rompslomp abonnement
Lees hieronder de antwoorden op regelmatig gestelde vragen over facturen die je van ons ontvangt.
- Waarom schrijven jullie geld af via een automatische incasso?
- Kan ik het geld ook zelf overmaken?
- Ik heb een herinnering ontvangen. Wat nu?
- Kan ik via iDEAL betalen?
- Wie is Mollie?
- Kan ik een betalingsregeling krijgen?
- Kan ik uitstel van betaling krijgen?
- Mijn account is geblokkeerd. Waarom heb ik geen toegang?
- Mijn account is geblokkeerd vanwege een onbetaalde factuur. Wat nu?
- Wie is Ultimoo Incasso?
- Waarom moet ik betalen aan Ultimoo Incasso?
- Moet ik de (incasso)kosten ook betalen?
- Hoe kan ik de factuur en kosten betalen aan Ultimoo Incasso?
- Wat als ik het niet eens ben met de openstaande factuur of de kosten van Ultimoo Incasso?
- Wat gebeurt er als ik de factuur niet betaal aan Ultimoo Incasso?
- Waar vind ik meer informatie over mijn openstaande factuur en betaling aan Ultimoo Incasso?
Heb je een andere vraag over Rompslomp? Kijk dan eens bij onze supportpagina's of stel je vraag 24/7 aan onze chatbot Robin.
Waarom schrijven jullie geld af via een automatische incasso?
Met automatische incasso geef je toestemming aan Rompslomp om maandelijks of jaarlijks geld van je bankrekening af te schrijven. Je hoeft je met automatische incasso geen zorgen meer te maken over het handmatig uitvoeren van betalingen. Dat verloopt namelijk allemaal automatisch volgens afgesproken termijnen en bedragen. Zo helpt het zowel jou als ons om betalingen efficiënt te beheren.Kan ik het geld ook zelf overmaken?
Met automatische incasso geef je toestemming aan Rompslomp om maandelijks of jaarlijks geld van je bankrekening af te schrijven. Je hoeft je met automatische incasso geen zorgen meer te maken over het handmatig uitvoeren van betalingen. Dat verloopt namelijk allemaal automatisch volgens afgesproken termijnen en bedragen. Zo helpt het zowel jou als ons om betalingen efficiënt te beheren.
Ik heb een herinnering ontvangen. Wat nu?
Wordt een factuur niet via de automatische incasso betaald, dan sturen wij een herinnering. Hierin staat welke factuur er nog betaald moet worden en hoe je de betalingsachterstand in orde kunt maken.
Waarom ben ik geblokkeerd en heb ik geen toegang tot mijn account?
Wanneer een factuur niet binnen de gestelde termijn wordt betaald, zal dit uiteindelijk resulteren in blokkering van je account.
Let op: je abonnement en daarmee je facturen lopen wel gewoon door. Dus ook al is je account geblokkeerd, je betalingsverplichting blijft bestaan.
Wat moet ik doen als mijn account is geblokkeerd vanwege een onbetaalde factuur?
Als je account is geblokkeerd vanwege één of meer onbetaalde facturen? Dan is het belangrijk om deze zo snel mogelijk te betalen. Je krijgt dan weer toegang tot je account.
Let op: als de factuur is overgedragen aan Ultimoo Incasso, dan moet je het openstaande bedrag aan hen betalen.
Wie is Ultimoo Incasso?
Ultimoo Incasso is een Nederlands incassobureau dat gespecialiseerd is in het innen van openstaande schulden namens bedrijven en organisaties. Ze werken volgens de wet- en regelgeving en streven naar een professionele en klantvriendelijke benadering om betalingsproblemen op te lossen. Heb je te maken met openstaande vorderingen waarvoor Ultimoo Incasso is ingeschakeld? Dan kun je met hen contact opnemen voor ondersteuning bij het afhandelen van de betaling.
Hoe kan ik de factuur en kosten betalen aan Ultimoo Incasso?
Je ontvangt doorgaans een brief, e-mail of ander bericht van Ultimoo Incasso. Hierin staat meer informatie over de openstaande factuur en hoe je deze kunt betalen. Dit kan bijvoorbeeld via een online betaallink, bankoverschrijving of een andere betaalmethode die Ultimoo Incasso aanbiedt.
Wat als ik het niet eens ben met de openstaande factuur of de kosten van Ultimoo Incasso?
Ben je het niet eens met de openstaande factuur of de kosten die Ultimoo Incasso in rekening brengt? Neem dan contact met hen op. Rompslomp heeft de factuur overgedragen. Al het contact loopt daarom via Ultimoo Incasso. Zij kunnen je mogelijk verder helpen en eventuele geschillen oplossen.
Waar vind ik meer informatie over mijn openstaande factuur en betaling aan Ultimoo Incasso?
Neem voor meer informatie over je openstaande factuur en betaling aan Ultimoo Incasso contact op met Ultimoo Incasso. Gebruik hiervoor de contactgegevens die vermeld staan in de correspondentie die je hebt ontvangen. Zij kunnen je voorzien van verdere instructies en ondersteuning bij het afhandelen van je openstaande schuld.