Het aanpassen van je eigen gegevens of het wijzigen van je abonnement kon voorheen alleen door ons te mailen. Om je meer flexibiliteit hierin te geven hebben we de "Mijn account" sectie vernieuwd. "Mijn account" bereik je door rechtsboven te klikken op je login e-mailadres, er opent dan een menu met een link naar "Mijn Account".
Wat is er nieuw?
- Al je Rompslomp facturen zijn nu te downloaden vanuit Mijn account. Handig als je per ongeluk een factuur kwijt bent geraakt.
- Je kunt de Rompslomp facturen (die je van ons krijgt) direct naar je Rompslomp schoenendoos laten doorsturen. Omdat we facturen in UBL formaat sturen wordt het inboeken hiervan een fluitje van een cent.
- Je kunt nu zelf je account up- en downgraden, je kunt ook van een maand naar jaar overstappen voor extra voordeel.
- Je kunt nu ook je eigen naam aanpassen
- Je kunt nu je IBAN wijzigen, mocht deze gewijzigd zijn
Misschien vind je dit ook interessant ...
Belangrijk nieuws over je bankkoppeling in Rompslomp
Vanaf 15 maart wordt je Ponto-bankkoppeling niet langer ondersteund door Rompslomp. Wil je wel banktransacties blijven ontvangen? Dan moet je de Visma bankkoppeling activeren. Het activeren is heel eenvoudig: Log in bij Rompslomp, ga naar je ...
Terugblik Rompslomp 2022
2022: een jaar vol veranderingen en groei voor Rompslomp.nl. In januari van dit jaar werd Rompslomp onderdeel van de Visma-familie. De startupfase was voorbij en er brak een scale-upperiode aan. Voor oprichters Jaap van der Meer en Niels Koning een ...
