Het aanpassen van je eigen gegevens of het wijzigen van je abonnement kon voorheen alleen door ons te mailen. Om je meer flexibiliteit hierin te geven hebben we de "Mijn account" sectie vernieuwd. "Mijn account" bereik je door rechtsboven te klikken op je login e-mailadres, er opent dan een menu met een link naar "Mijn Account".
Wat is er nieuw?
- Al je Rompslomp facturen zijn nu te downloaden vanuit Mijn account. Handig als je per ongeluk een factuur kwijt bent geraakt.
- Je kunt de Rompslomp facturen (die je van ons krijgt) direct naar je Rompslomp schoenendoos laten doorsturen. Omdat we facturen in UBL formaat sturen wordt het inboeken hiervan een fluitje van een cent.
- Je kunt nu zelf je account up- en downgraden, je kunt ook van een maand naar jaar overstappen voor extra voordeel.
- Je kunt nu ook je eigen naam aanpassen
- Je kunt nu je IBAN wijzigen, mocht deze gewijzigd zijn
Misschien vind je dit ook interessant ...
Nieuw: koppeling YesHugo voor automatische rittenregistratie
Laat al je ritten voortaan met behulp van de nieuwe koppeling tussen YesHugo en Rompslomp automatisch in je boekhouding opnemen. Dat voorkomt dat je ritten zelf handmatig in je administratie moet plaatsen. Daarnaast voldoet je kilometerregistratie ...
De Rompslomp videopodcast, vol praktische tips voor zzp'ers!
Of je nu in de bouw werkt, een webshop runt of als docent voor de klas staat: de Rompslomp videopodcast geeft je praktische tips om al je ondernemers uitdagingen aan te pakken. Geen saaie theorie, maar inspirerende verhalen van experts en ...