7 november 2017

'Mijn account' vernieuwd

Het aanpassen van je eigen gegevens of het wijzigen van je abonnement kon voorheen alleen door ons te mailen. Om je meer flexibiliteit hierin te geven hebben we de "Mijn account" sectie vernieuwd. "Mijn account" bereik je door rechtsboven te klikken op je login e-mailadres, er opent dan een menu met een link naar "Mijn Account".


Wat is er nieuw?

  • Al je Rompslomp facturen zijn nu te downloaden vanuit Mijn account. Handig als je per ongeluk een factuur kwijt bent geraakt.
  • Je kunt de Rompslomp facturen (die je van ons krijgt) direct naar je Rompslomp schoenendoos laten doorsturen. Omdat we facturen in UBL formaat sturen wordt het inboeken hiervan een fluitje van een cent.
  • Je kunt nu zelf je account up- en downgraden, je kunt ook van een maand naar jaar overstappen voor extra voordeel.
  • Je kunt nu ook je eigen naam aanpassen
  • Je kunt nu je IBAN wijzigen, mocht deze gewijzigd zijn
Vernieuwd Mijn account gedeelte

Kom erachter hoe Rompslomp werkt door het
vrijblijvend gratis uit te proberen.