Een door veel boekhouders gewenste functie in Rompslomp is nu mogelijk gemaakt! Bij het toevoegen van een nieuwe administratie aan je PREMIUM account kun je er voor kiezen om de grootboekrekeningen van een bestaande administratie te kopiëren. Je neemt dan als het ware het hele grootboekschema op die manier eenvoudig over naar de nieuwe administratie.
Nieuw: Grootboekrekeningen van een bestaande administratie kopiëren
Bij het toevoegen van een nieuwe administratie is het nu mogelijk om -in plaats van ons standaard rekeningschema- een bestaand grootboekschema van een eerder door jou aangemaakte administratie over te nemen. Selecteer een bestaande administratie en Rompslomp kopieert vervolgens de aangemaakte grootboekrekeningen 1-op-1 naar de nieuwe administratie. De nieuwe administratie is dus meteen volledig ingericht en je kunt direct beginnen met het inboeken van de administratie. Uiteraard kun je in de nieuwe administratie nog wel extra (sub)rekeningen toevoegen en/of lege grootboekrekeningen verwijderen.
Misschien vind je dit ook interessant ...
Starter en Basic pakketten later beschikbaar
Zoals je misschien al weet introduceren we in februari het nieuwe abonnementsmodel! Onze pakketten worden eenvoudiger, duidelijker en meer toegespitst op de groeifase waar jouw onderneming in zit. Over de introductie hebben we een klein nieuwtje. ...
Aanpassing factuur-, uitgave- en offerteregels
Er is een nieuwe manier waarop je factuur-, uitgave- en offerteregels invoert. Deze aanpassing hebben we gedaan zodat je een eenduidige, robuuste manier van werken krijgt. Om ervoor te zorgen dat je de nieuwe manier van werken goed kunt leren ...