Het aanpassen van je eigen gegevens of het wijzigen van je abonnement kon voorheen alleen door ons te mailen. Om je meer flexibiliteit hierin te geven hebben we de "Mijn account" sectie vernieuwd. "Mijn account" bereik je door rechtsboven te klikken op je login e-mailadres, er opent dan een menu met een link naar "Mijn Account".
Wat is er nieuw?
- Al je Rompslomp facturen zijn nu te downloaden vanuit Mijn account. Handig als je per ongeluk een factuur kwijt bent geraakt.
- Je kunt de Rompslomp facturen (die je van ons krijgt) direct naar je Rompslomp schoenendoos laten doorsturen. Omdat we facturen in UBL formaat sturen wordt het inboeken hiervan een fluitje van een cent.
- Je kunt nu zelf je account up- en downgraden, je kunt ook van een maand naar jaar overstappen voor extra voordeel.
- Je kunt nu ook je eigen naam aanpassen
- Je kunt nu je IBAN wijzigen, mocht deze gewijzigd zijn
Misschien vind je dit ook interessant ...
We willen jouw mening horen!
Luisteren naar onze klanten is de sleutel tot het bouwen van een uitzonderlijk fijn product. We willen ervoor zorgen dat we de best mogelijke gebruikerservaring blijven bieden en daarom willen we graag jouw mening horen! Als zelfstandig ondernemer ...
Strengere eisen Rompslomp-wachtwoord
Ben jij nieuw bij Rompslomp of maak je een nieuw wachtwoord aan voor je Rompslomp-account? Dan moet dit voortaan uit minimaal 15 karakters bestaan. Doordat spaties nu ook zijn toegestaan, kun je bijvoorbeeld een wachtwoord-zin aanmaken. Dat is ook ...