Rompslomp maakt het makkelijk voor jou als zzpโer. Daarom werken we onder andere samen met de werkbonnen-app Simple-Simon. Hiermee kun je als bouwprofessional veel tijd besparen. Maar er zijn nog veel meer voordelen aan het werken met digitale werkbonnen:
- Tijdbesparing: werkbonnen worden automatisch omgezet naar facturen, waardoor je per werkbon 3 tot 6 minuten bespaart.
- Minder fouten: geen rondslingerende papieren bonnen of onduidelijke notities meer. Alles wordt digitaal bijgehouden.
- Overzicht: altijd een duidelijk overzicht van al je werkzaamheden en afspraken. Je kunt snel terugkijken naar eerdere werkbonnen.
- Eenvoudige naleving van wet- en regelgeving: met digitale werkbonnen leg je alle noodzakelijke informatie direct vast. Dat helpt om te voldoen aan regels zoals de BRL 100 en de Gasketelwet.
- Altijd toegang tot je gegevens: waar je ook bent, je hebt altijd alle informatie bij de hand. Ideaal bij een controle of vragen van klanten.
- Verhoogde klanttevredenheid: je kunt sneller en beter reageren op vragen van klanten, en ze waarderen het dat je afspraken nauwkeurig nakomt.
- Gratis uitproberen: zowel Simple-Simon als Rompslomp bieden een vrijblijvende proefperiode, zodat je zonder risico kunt ervaren hoe eenvoudig het werkt.
๐๐น๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐บ๐ถ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ฟ r๐ผ๐บ๐ฝ๐๐น๐ผ๐บ๐ฝ ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐๐ถ๐ท๐ฑ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ท๐ฒ ๐๐ฎ๐ธ?
Ontdek bij onze gratis ๐ pizza-sessie๐ met Simple-Simon op vrijdag 20 september om 17.00 uur hoeveel tijd je bespaart met digitale werkbonnen.
Misschien vind je dit ook interessant ...
Nieuwe slimme chatbot: Robin
24 uur per dag support dankzij slimme Chatbot Robin! Onze support afdeling wordt uitgebreid! Je kunt daardoor 24 uur per dag je vragen over het gebruik van Rompslomp stellen. Ons team wordt versterkt met de krachtige chatbot Robin. Deze bot met ...
FAQ over de nieuwe abonnementen
Rompslomp.nl is gestart om het leven van zzp'ers makkelijker te maken met slimme boekhoudsoftware. Die missie hebben we nog steeds en we maken daar zelfs een volgende stap in! We hebben geluisterd naar wat klanten ons vertelden: het moet ...