Hoe wijzig ik mijn Rompslomp abonnement?
In dit artikel
Wil je nakijken welk abonnement je hebt of je abonnement wijzigen? Dat gaat als volgt:
- Log in op Rompslomp.nl
- Klik op je e-mailadres in de bovenste gele balk en ga naar 'Mijn account'
- Klik op 'Mijn abonnement'
In dit overzicht zie je je huidige abonnement staan en kun je direct wijzigingen aanbrengen.
Upgraden als je al een abonnement hebt
Heb je al een abonnement en wil je naar een ander abonnement upgraden? Dan gaat je nieuwe abonnement direct in. Het prijsverschil betaal je dan bij via iDEAL. Bij de eerstvolgende factuur verloopt de betaling weer via automatische incasso. Jouw facturen kun je inzien via 'Mijn account' en vervolgens 'Mijn Rompslomp facturen'.
Downgraden als je al een abonnement hebt
Heb je al een abonnement en wil je naar een ander abonnement downgraden?
Dan ga je naar Mijn Account>Mijn abonnement waart je dan het gewenste account kan kiezen.
LET OP: je kan van een betaald abonnement NIET downgraden naar Starter.
De downgrade gaat in op het moment dat je huidige abonnement afloopt. Tussentijds downgraden is dus niet mogelijk.
Je hebt tussen het moment van upgraden en de einddatum van je abonnement nog de mogelijkheid om de upgrade te annuleren. Je voorgaande abonnement blijft dan actief. Je gegevens blijven gewoon bewaard maar zijn mogelijk niet meer in te zien afhankelijk van het abonnement wat je had. Wat er met welk abonnement mogelijk is lees je hier.
Add-ons
Het is mogelijk om - als je een Professional of Master abonnement hebt - een add-on toe te voegen. Een voorbeeld van een add-on is een extra administratie als je meer dan het maximaal aanwezige administraties hebt. Je voegt een add-on toe via de instellingen.
Wil je de add-on deactiveren? Dan ga je naar 'Mijn account' en dan 'Mijn abonnement'. Als je hier naar beneden scrollt, kan je de add-on deactiveren.