Kan ik mijn abonnement tussentijds aanpassen?
In dit artikel
Als je een Rompslomp abonnement hebt, maar opeens besluit een van onze andere opties te proberen, kan dat natuurlijk zonder moeite. Upgraden is altijd mogelijk door op een van de afgesloten functies te klikken.
Up- en downgraden
Je kunt via 'Mijn account' je abonnement in zien en upgraden of downgraden. Ga rechts bovenin de gele menubalk op jouw e-mailadres staan en klik vervolgens op 'Mijn account' en daarna 'Mijn abonnement'. Hier zie je wat jouw huidige abonnement is en zie je ook de mogelijkheden om te downgraden of upgraden. Bij elke upgrade of downgrade geldt dat jouw nieuwe abonnement in gaat op moment dat je nieuwe abonnementsperiode in gaat. Heb je een maandabonnement? Dan is je abonnementsperiode een maand. Met een jaarabonnement is jouw abonnementsperiode een jaar.
Upgraden als je al een abonnement hebt
Als je al een abonnement hebt en je wilt naar een ander abonnement upgraden dan kun je dat doen en dan gaat je nieuwe abonnement direct in en wordt het resterende tegoed verwerkt. Je ziet deze dan als korting verschijnen op jouw nieuwe factuur. Jouw facturen kun je inzien via 'Mijn account' en vervolgens 'Mijn Rompslomp facturen'.
Downgraden als je al een abonnement hebt
Als je wilt downgraden zet je eerst je huidige abonnement stop. Zodra je abonnementsperiode is afgelopen kan je vanaf dat moment weer upgraden naar het gewenste abonnement. Je gegevens blijven gewoon bewaard!
Add-ons
Het is mogelijk om - als je een PRO of PREMIUM abonnement hebt - een add-on toe te voegen. Een voorbeeld van een add-on is de automatische bankkoppeling. Je voegt een add-on toe via de instellingen. Voor de bankkoppeling ga je naar 'Bankoppelingen' en klik je op 'Bankrekeninginformatie activeren'.
Wil je de add-on deactiveren? Dan ga je naar 'Mijn account' en dan 'Mijn abonnement'. Als je hier naar onder scrollt kan je de add-on deactiveren.