Medewerkers toegang geven met de add-on
In dit artikel
Toegang medewerkers beheren met de add-on
Als Rompslomp-boekhouder met een Master account, beheer je de administraties van klanten in je Boekhouder Dashboard. Wanneer je medewerkers hebt die je met een eigen Rompslomp account toegang wilt geven tot bepaalde administraties, is het mogelijk om de add-on "Beheer Medewerkers" te activeren.
Beheer medewerkers add-on activeren
Om de add-on te activeren klik je in het linker menu in je Boekhouder Dashboard op 'medewerkers'. Je krijgt hier meteen een melding om de add-on te activeren en wat de kosten zijn.
Toegang beheren
Wanneer de add-on is geactiveerd heb je toegang tot "medewerkers" in het linker menu. Hier kun je medewerkers uitnodigen met een email-adres en de toegang per medewerker per administratie beheren.
Ook is hier zichtbaar of elke medewerker de twee-staps-verificatie heeft ingeschakeld, ter beveiliging.
Mocht de medewerker met het opgegeven e-mailadres nog geen Rompslomp account hebben, dan wordt er een e-mail verzonden met de uitnodiging om dit eerst aan te maken.
Add-on deactiveren
Als je geen gebruik meer wilt maken van de add-on, kan je deze deactiveren via 'Mijn account' > 'Mijn abonnement'