Toegang tot een Rompslomp administratie als boekhouder

Toegang verkrijgen tot de boekhouding van je klant

Het is als boekhouder op twee manieren mogelijk om in de administratie van een klant te werken: 

1. Onder eigen beheer met een Boekhouder Account:

Vanaf jouw Boekhouder Dashboard is te zien welke administraties onder je eigen beheer vallen en tot welke je enkel toegang hebt. Via dit dashboard kun je eenvoudig wisselen tussen de verschillende administraties waar je toegang tot hebt gekregen.

dashboard

2. Zonder Boekhouder Account:

Met een betaald account van Rompslomp, kan je klant je toegang geven tot een administratie. Jouw klant heeft in dit geval zelf al een abonnement bij Rompslomp en heeft dit in eigen beheer.

Om toegang te krijgen tot de administratie van iemand anders is het enkel nodig om een (gratis) Rompslomp account aan te maken. Wanneer je dit nog niet hebt gedaan, ontvang je bij de uitnodiging voor toegang, een e-mail met de uitnodiging om een account aan te maken.

toegang