Hoe wijzig ik mijn Rompslomp abonnement?
In dit artikel
Wil je inzage in je huidige abonnement of iets in jouw abonnement wijzigen? Dat gaat als volgt:
- Log in op Rompslomp.nl
- Klik op je e-mailadres in de bovenste gele balk en ga naar 'Mijn account'
- Klik op 'Mijn abonnement'
In dit overzicht zie je je huidige abonnement staan en kun je direct wijzigingen aanbrengen.
Upgraden als je al een abonnement hebt
Heb je al een abonnement en wil je naar een ander abonnement upgraden? Dan gaat je nieuwe abonnement direct in en wordt het resterende tegoed verwerkt. Je ziet dit als korting verschijnen op je nieuwe factuur. Jouw facturen kun je inzien via 'Mijn account' en vervolgens 'Mijn Rompslomp facturen'.
Downgraden als je al een abonnement hebt
Heb je al een abonnement en wil je naar een ander abonnement downgraden? Zet dan eerst je huidige abonnement stop. Na het aflopen van de abonnementsperiode kun je direct upgraden naar je gewenste abonnement. Je gegevens blijven gewoon bewaard!
Add-ons
Het is mogelijk om - als je een Professional of Master abonnement hebt - een add-on toe te voegen. Een voorbeeld van een add-on is de automatische bankkoppeling. Je voegt een add-on toe via de instellingen.
Wil je de add-on deactiveren? Dan ga je naar 'Mijn account' en dan 'Mijn abonnement'. Als je hier naar beneden scrollt, kan je de add-on deactiveren.