Hoe wijzig ik mijn Rompslomp abonnement?
In dit artikel
Wil je inzage in je huidige abonnement of iets in jouw abonnement wijzigen? Dat gaat als volgt:
- Log in op Rompslomp.nl
- Klik op je e-mailadres in de bovenste gele balk en ga naar 'Mijn account'
- Klik op 'Mijn abonnement'
In dit overzicht zie je je huidige abonnement staan en kun je deze direct aanpassen.
Upgraden als je al een abonnement hebt
Als je al een abonnement hebt en je wilt naar een ander abonnement upgraden, dan gaat je nieuwe abonnement direct in en wordt het resterende tegoed verwerkt. Je ziet deze dan als korting verschijnen op jouw nieuwe factuur. Jouw facturen kun je inzien via 'Mijn account' en vervolgens 'Mijn Rompslomp facturen'.
Downgraden als je al een abonnement hebt
Als je wilt downgraden zet je eerst je huidige abonnement stop. Zodra je abonnementsperiode is afgelopen kan je vanaf dat moment weer upgraden naar het gewenste abonnement. Je gegevens blijven gewoon bewaard!
Add-ons
Het is mogelijk om - als je een PRO of PREMIUM abonnement hebt - een add-on toe te voegen. Een voorbeeld van een add-on is de automatische bankkoppeling. Je voegt een add-on toe via de instellingen
Wil je de add-on deactiveren? Dan ga je naar 'Mijn account' en dan 'Mijn abonnement'. Als je hier naar beneden scrollt, kan je de add-on deactiveren.