Rekeningnummer of IBAN van je abonnement wijzigen

Het rekeningnummer (IBAN) dat Rompslomp gebruikt voor het incasseren van jouw abonnementsbedrag, is eenvoudig aan te passen via het onderdeel 'Mijn account' van Rompslomp. Wens je het rekeningnummer hiervoor te wijzigen?

Dat gaat als volgt:

  1. Log in op Rompslomp.nl

  2. Klik in de gele bovenbalk op je e-mailadres (gebruikersnaam), en klik vervolgens op 'Mijn account'.

  3. Ga naar het kopje 'Mijn abonnement' en klik op 'Abonnement bewerken'.

  4. Vervolgens klik je op 'IBAN aanpassen'. 

  5. Wanneer je op 'IBAN aanpassen' hebt geklikt, wordt je doorverwezen naar Mollie waar gevraagd wordt om €0,01 over te maken ter verificatie van jouw rekeningnummer. Je kunt de stappen hiervoor doorlopen.

  6. Zodra de verificatie van jouw rekeningnummer voltooid is, wordt je automatisch teruggeleid naar jouw Rompslomp account. Hier zal je de melding zichtbaar krijgen 'Wijziging betalingsautorisatie ingediend'.
    Jouw rekeningnummer waar wij van incasseren is nu succesvol gewijzigd.

Let op: heeft iemand je toegang tot het account gegeven? Dan kun je het rekeningnummer dat wij voor incasso's gebruiken niet wijzigen. Dit kan alleen de account-eigenaar doen.