Rekeningnummer of IBAN van je abonnement wijzigen

 

Het rekeningnummer (IBAN) dat Rompslomp gebruikt voor het incasseren van jouw abonnementsbedrag, is eenvoudig aan te passen via het onderdeel 'Mijn account' van Rompslomp. Wens je het rekeningnummer hiervoor te wijzigen?

Dat gaat als volgt:

  1. Log in op Rompslomp.nl

  2. Klik in de gele bovenbalk op je e-mailadres (gebruikersnaam), en klik vervolgens op 'Mijn account'.

  3. Ga naar het kopje 'Mijn abonnement' en scroll naar beneden tot je 'IBAN wijzigen' ziet staan. Hier zie je het rekeningnummer dat we nu voor de automatische afschrijving (incasso) voor het Rompslomp-abonnement gebruiken.

  4. Klik op de knop [Wijzigen] om het rekeningnummer aan te passen en gebruik vervolgens de groene knop [Opslaan] om de wijziging vast te leggen.

Let op: heeft iemand je toegang tot het account gegeven? Dan kun je het rekeningnummer dat wij voor incasso's gebruiken niet wijzigen. Dit kan alleen de account-eigenaar doen.