Bedrijfsgegevens en betalingsgegevens aanpassen

Voor een juiste facturering is het van belang dat zowel de bedrijfs- als de betalingsgegevens van je eigen onderneming correct zijn.

Wil je de gegevens aanpassen die op de factuur aan jouw klant staan?

In Rompslomp is het heel eenvoudig om deze gegevens aan te passen.

  • Klik onderin de linkermenubalk op ‘Instellingen’.
  • Vervolgens kom je op de pagina ‘Bedrijf’. Hier kun je jouw bedrijfsgegevens te wijzigen. Let hierbij wel op de regels van de Belastingdienst. Je mag bijvoorbeeld niet zomaar een KVK-nummer wijzigen, omdat dit gekoppeld is aan jouw bedrijf. Wel kun je de naam van je bedrijf wijzigen. Zo kan één onderneming (met één KVK-nummer) meerdere handelsnamen hebben. Dit moet overigens wel bij de KVK bekend zijn.

Onder ‘Betalingsgegevens’ kun je bijvoorbeeld jouw rekeningnummer wijzigen.

Let op! Bij het aanpassen van je  betalingsgegevens wijzigt niet automatisch ook het IBAN waar we we jouw abonnement van incasseren. Lees hier hoe je je incasso rekeningnummer wijzigt.

Moeten onze facturen aan jou op een andere naam komen?

Ga daarvoor in Rompslomp naar Mijn account > Mijn abonnement. Pas de gegevens aan en toekomstige facturen worden aan de nieuwe naam geadresseerd.

Heb je een Rompslomp Master abonnement en moeten onze facturen aan jou op naam van een van je andere administraties onder dat abonnement komen?

Stuur een mail naar support@rompslomp.nl waarin je het volgende aangeeft: 

  • Bedrijfsnaam
  • Contactpersoon
  • E-mailadres van de contactpersoon die de factuur moet ontvangen
  • Adres
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Land
  • KVK-nummer

Wij zorgen ervoor dat de gegevens aangepast worden en dat toekomstige facturen naar het gewenste bedrijf gestuurd worden.