Hoe kan ik contact opnemen met Rompslomp support?

Heb je een vraag over je boekhouding in Rompslomp, of heb je een functionaliteitsverzoek? Dan kun je contact met ons opnemen via de website.

Stel je vraag via onze site of aan onze chatbot

Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week je vraag stellen aan onze chatbot Robin. Robin is onze digitale collega en weet antwoord op de meeste vragen over het gebruik van Rompslomp. Als Robin het antwoord op jouw vraag niet weet, dan wordt je doorverwezen naar ons feedbackformulier.

Het formulier komt in ons ticketsysteem en een van de toppers uit ons support team pakt jouw vraag zo snel mogelijk voor je op. We behandelen deze tickets elke werkdag tussen 9 en 17 uur. Doorgaans heb je binnen 24 uur onze reactie op jouw vraag. Indien nodig vragen we je eerst om toegang te geven tot jouw account.

Telefoonnummer Rompslomp klantenservice

We hebben geen directe telefonische helpdesk. Je kunt zelf geen telefoonnummer bellen om met een medewerker in contact te komen. We begrijpen dat het soms fijner is om persoonlijk met een echt persoon te spreken, daarom kun je wel een afspraak maken om door ons gebeld te worden.

Belafspraak of Google Meet

Kom je er echt niet uit met onze online support en wil je 1-op-1 contact met een medewerker? We bieden je de optie om een korte belafspraak te maken. Jij plant een afspraak in onze agenda en wij bellen jou op het geplande tijdstip of we zien elkaar via Google Meet. Je kunt hier een afspraak inplannen.

Toegang geven aan Rompslomp support

Door ons toegang te geven kunnen we meekijken in jouw administratie. Zo kunnen we bijvoorbeeld helpen met de opmaak van jouw layout, sporen we eenvoudig een bepaalde mutatie voor je op of helpen we je met een verschil in je administratie waar je zelf niet zo makkelijk uitkomt. De toegang kun je voor een bepaalde periode geven en zelf ook op ieder moment weer intrekken.

  1. Log in op Rompslomp.nl en klik op je bedrijfsnaam in de gele balk
  2. Ga naar je instellingen > tabje 'Toegang geven'
  3. Klik op de groene knop om support toegang te geven
  4. Laat ons weten dat de toegang verleend is, dan kijken we z.s.m. met je mee.