Ik kan niet inloggen in mijn Rompslomp account
In dit artikel
Wanneer je niet kunt inloggen, kunnen er een paar dingen aan de hand zijn:
Gebruikersnaam en e-mailadres
Klopt je gebruikersnaam? Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je Rompslomp-account is aangemaakt. Controleer of deze goed is gespeld en/of je niet per ongeluk ergens een spatie hebt toegevoegd.
Wachtwoord
Het wachtwoord heb je zelf bedacht toen je account is aangemaakt. Weet je dit wachtwoord niet meer? Dan kun je via deze link een nieuw wachtwoord instellen.
Verificatie
Nadat je account is aangemaakt, dien je je e-mailadres te verifiëren. Je kunt hier controleren of je jouw mailadres eerder al hebt geverifieerd. Zo niet, dan kun je dat via de bovenstaande link alsnog doen.
Tweestapsverificatie (2FA)
Heb je voor jouw Rompslomp-account tweestapsverificatie (2FA) ingeschakeld en kun je niet meer bij de authenticatie-app voor de extra beveiligingscode die nodig is voor het inloggen in Rompslomp? Kies dan voor 'Herstellen via SMS'. Je krijgt op het door jou als herstelnummer opgegeven telefoonnummer (opgegeven bij activatie 2FA) een SMS met een code. Vul deze code in om de ingestelde tweestapsverificatie voor je account te resetten. Stel vervolgens opnieuw de tweestapsverificatie in met behulp van support-artikel: 'Tweestapsverificatie activeren voor jouw Rompslomp account'.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Stuur dan een mail naar support@rompslomp.nl. Wij kijken dan met je mee om ervoor te zorgen dat je weer kunt loggen.