Ik kan niet inloggen in mijn Rompslomp account
In dit artikel
Wanneer je niet kunt inloggen, kunnen er een paar dingen aan de hand zijn. Onderstaand nemen we deze stuk voor stuk door.
E-mailadres
Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je Rompslomp-account is aangemaakt. Controleer ook of deze goed is gespeld en/of je niet per ongeluk ergens een spatie hebt toegevoegd.
Wachtwoord
Het wachtwoord heb je zelf bedacht toen je account is aangemaakt. Weet je dit wachtwoord niet meer? Dan kun je via deze link een nieuw wachtwoord instellen.
Verificatie
Nadat je account is aangemaakt, dien je je e-mailadres te verifiëren. Je kunt hier controleren of je jouw mailadres eerder al hebt geverifieerd. Zo niet, dan kun je dat via de bovenstaande link alsnog doen.
Tweestapsverificatie (2FA)
Heb je voor jouw Rompslomp-account tweestapsverificatie (2FA) ingeschakeld en kun je niet meer bij de authenticatie-app voor de extra beveiligingscode die nodig is voor het inloggen in Rompslomp? Wat je dan kunt doen, is kiezen voor de optie 'Herstellen via SMS'. Je krijgt dan op het door jou als herstelnummer opgegeven telefoonnummer (opgegeven bij activatie 2FA) een SMS met een code. Als je deze code invult, kun je de ingestelde tweestapsverificatie voor je account resetten. Stel vervolgens opnieuw de tweestapsverificatie in met behulp van support-artikel: 'Tweestapsverificatie activeren voor jouw Rompslomp account'.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Stuur dan een mail naar support@rompslomp.nl. Wij kijken dan wat we kunnen doen om ervoor te zorgen dat je weer in kunt loggen.