Meerdere administraties onder één account onderbrengen

Geschreven:

Als je één Rompslomp account hebt, dan kun je hier één boekhouding in bijhouden. Je kunt hierbij wel gebruik maken van verschillende offerte en factuur lay-outs, maar alle boekingen komen wel in één administratie terecht. Mocht je toch meerdere losse administraties bij willen houden, dan heb je deze twee opties.

Maak een extra account en geef toegang

De eerste optie is om voor de tweede administratie een tweede account aan te maken. Je hebt hierbij ook de optie om toegang te verlenen zodat je vanuit één account beide administraties kunt beheren. Lees hier hoe het toegang geven werkt

Upgrade naar Rompslomp Premium

Een andere optie is om een upgrade te maken naar het Rompslomp PREMIUM abonnement. Binnen dit abonnement heb je standaard de mogelijkheid om 3 administraties bij te houden voor €25,- p.m. (excl BTW) Dit is dus een goedkopere optie dan twee (of drie) Rompslomp accounts met een PRO abonnement.

Bekijk hier de verdere voordelen en tarieven van dit abonnement