Meerdere administraties onder één account onderbrengen

Wanneer je een Puur Factuur of Basic abonnement hebt, kun je hier één boekhouding in bijhouden. Je kunt gebruikmaken van verschillende offerte en factuurlay-outs. Alle boekingen komen in één administratie terecht.

Mocht je meerdere losse administraties bij willen houden, dan zijn er twee opties:

Neem een abonnement op een tweede account en geef toegang

Het is mogelijk om een account toegang te geven tot een ander Rompslomp account. Wanneer je meerdere administraties wilt bijhouden kun je ervoor kiezen om op een tweede account ook een abonnement te nemen. Je kunt hierbij toegang verlenen aan de verschillende accounts zodat je vanuit één account beide administraties kunt beheren. Lees hier hoe het toegang geven werkt

Upgrade naar Rompslomp Professional of Master

Met een Rompslomp Master of Professional abonnement kun je binnen jouw account meerdere administraties aanmaken. Standaard kun je 1 administratie bijhouden in je Professional abonnement en 3 administraties in jouw Master abonnement.

Echter kun je binnen deze abonnementen ook extra administraties bijkopen.
Ga hiervoor naar Mijn account > Mijn abonnement en klik op 'Aantal administraties wijzigen'. De kosten komen dan in beeld.

Bij een jaarabonnement worden net als bij het regulier abonnement, 10% korting gegeven. Na akkoord worden de administraties direct toegevoegd aan je abonnement.