Meerdere administraties onder één account onderbrengen

Als je één Rompslomp-account hebt, kun je hier één boekhouding in bijhouden. Je kunt gebruikmaken van verschillende offerte en factuurlay-outs, maar alle boekingen komen wel in één administratie terecht.

Mocht je meerdere losse administraties bij willen houden, dan zijn er twee opties:

Maak een extra account en geef toegang

Allereerst kun je voor de tweede administratie een tweede account aanmaken. Je kunt hierbij toegang te verlenen zodat je vanuit één account beide administraties kunt beheren. Lees hier hoe het toegang geven werkt

Upgrade naar Rompslomp Master

Een andere optie is om te upgraden naar het Rompslomp Master abonnement. Binnen dit abonnement heb je standaard de mogelijkheid om 3 administraties bij te houden voor €37,50 p.m. (excl btw) Dat is goedkoper dan 2 (of 3) losse Rompslomp Professional abonnementen.

Bekijk hier de verdere voordelen en tarieven van dit abonnement

Nog meer administraties nodig?

Wil je naast je Master account meer administraties kunnen aanmaken? Ga hiervoor naar Mijn account > Mijn abonnement > 'Aantal administraties wijzigen'.

Een extra administratie kost €10,- per maand (exclusief btw). Bij een jaarabonnement worden net als bij het regulier abonnement, 10 termijnen berekend. Na akkoord worden de administraties direct toegevoegd aan je abonnement.

Administraties Toevoegen