Meerdere administraties bijhouden met het PREMIUM abonnement voor boekhouders

Geschreven:

Rompslomp PREMIUM voor Boekhouders & Accountants

Met Rompslomp PREMIUM voor boekhouders & accountants heb jij zelf als accountant of boekhouder een abonnement bij ons. Hierin kun je zelf administraties aanmaken en je klanten hier toegang toe geven. De betaling loopt helemaal via jou en je kunt je klant op een manier door factureren zoals jij dat wilt.

Rompslomp PREMIUM voor boekhouders & accountants kost €25,- per maand inclusief 3 administraties en per extra administratie €10,- per maand.

Administraties toevoegen

Standaard heb je de mogelijkheid om 3 administraties bij te houden binnen jouw PREMIUM abonnement. Het kan zijn dat je hier niet voldoende aan hebt. Voor €10,- p.m. (excl. btw) kan je een extra administratie toevoegen. Mocht je dit willen, neem dan contact met onze support op!

Ga als volgt te werk om administraties toe te voegen:

  1. Wanneer je inlogt op jouw account, klik je links bovenin op het logo van Rompslomp. Je komt nu terecht op jouw dashboard.
  2. Je klikt op ‘+ Administratie’ om een extra bedrijf in toe voeren. Je vult de juiste gegevens in en kiest voor ‘Maak dit bedrijf aan!’.

Je kunt vervolgens jouw klant toegang geven tot de administratie zodat die erin kan werken of de administratie kan inzien.

Boekhouders dashboard

Te alle tijden heb je toegang tot jouw eigen administraties. Je kunt eenvoudig switchen tussen deze administraties door steeds terug te keren naar jouw dashboard en een andere administratie aan te klikken. Op het dashboard zie je ook tot welke administraties jij toegang verleend hebt gekregen.

Dashboard