Het Professional pakket

 
Alle functionaliteiten die we beschikbaar hebben in Rompslomp zitten in dit pakket.
De kosten voor dit pakket zijn € 25,- per maand (excl. btw).

Wat biedt het Professional pakket?

Dit boekhoudpakket bevat alle basisfunctionaliteit die ook in de andere pakketten beschikbaar zijn. Zo stuur je onbeperkt offertes en facturen waarop je met de lay-out editor gemakkelijk je eigen logo plaatst. Heb je briefpapier dan kun je dat uploaden en zo je factuur in jouw eigen huisstijl opmaken. 

Daarnaast kun je werken met vreemde valuta, automatische herinneringen en voorzie je jouw facturen van een handige iDEAL link. Je maakt met één druk op de knop een pakbon of een proforma-factuur aan. En wil je dat je boekhouder meekijkt? Dan is dat standaard inbegrepen. 

Verder kun je met dit pakket:

Bonnen fotograferen en automatisch inboeken

Fotografeer bonnen met de gratis app of stuur bonnen vanuit je mailbox naar je digitale archief; de digitale schoenendoos. Met het Professional pakket maak je gebruik van de functie Scan & Herken. Hiermee herkent de software de gegevens op bonnen in je digitale schoenendoos. Belangrijke informatie, zoals bedragen en btw-tarieven, wordt automatisch uitgelezen en direct voor je ingevuld in je boekhouding. Je hoeft de informatie alleen te controleren en kunt het daarna meteen inboeken.

Maandelijks krijg je in het Professional pakket 30 Scan & Herken credits, die je tot drie maanden kunt bewaren. Meer nodig? Je kunt ze makkelijk bijbestellen. 

Je bank koppelen aan je administratie

Bij dit boekhoudpakket is standaard een automatische bankkoppeling inbegrepen. Hierdoor worden je banktransacties direct met je boekhoudsoftware gesynchroniseerd. Je hoeft niet meer elke transactie handmatig te controleren en in te voeren. Dat bespaart tijd, vermindert de kans op fouten en zorgt voor een up-to-date financieel overzicht. 

Makkelijk en snel btw-aangifte doen

Je doet eenvoudig btw-aangifte doordat de benodigde gegevens voor je btw-aangifte automatisch worden verzameld. Zo zie je snel hoeveel btw je hebt ontvangen, betaald en wat je uiteindelijk moet aangeven. De aangifte verstuur je direct vanuit je boekhoudpakket naar de Belastingdienst. Je hoeft dus geen gegevens meer zelf over te typen. Dat scheelt fouten en bespaart tijd. 

Offertes digitaal laten ondertekenen

Laat klanten je offertes overal en op elk apparaat bekijken en direct ondertekenen. Dat zorgt voor betere gebruikerservaringen, een snellere start van projecten en een betere workflow. Het draagt ook bij aan het verminderen van papierwerk waardoor alles efficiënter en milieuvriendelijker verloopt.

Automatische periodieke facturen / abonnementen instellen

Zzp’ers die werken met maandelijkse pakketten of een abonnementsmodel kunnen met periodieke facturen veel tijd besparen. In plaats van je klanten elke maand handmatig een factuur te sturen, stel je een periodieke factuur in. Er wordt dan maandelijks automatisch een factuur gegenereerd (voor hetzelfde bedrag, op dezelfde datum) en verzonden naar de klant. Je bespaart zo tijd en het zorgt dat je elke maand op tijd betaald krijgt. Zonder dat je er steeds aan moet denken. 

Incasseren met SEPA-incasso

Met SEPA-incasso geven jouw klanten eenmaal toestemming voor automatische afschrijvingen. 
De betalingen worden vervolgens automatisch op een vast moment verwerkt. Heel handig wanneer je bijvoorbeeld als personal trainer een maandelijks abonnement aanbiedt. Normaal moet je elke maand een factuur sturen en wachten op betaling. Nu hoef je dit maar één keer te regelen. Je klanten tekenen een machtiging en maandelijks wordt het bedrag automatisch van hun rekening afgeschreven. Zo krijg je altijd op tijd betaald en kun je je focussen op het coachen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de betalingen.

Koppelingen met andere software

Naast de bankkoppeling kun je met het Professional pakket ook koppelen met 2 andere softwareoplossingen. Denk bijvoorbeeld aan software die je gereden ritten automatisch in je boekhouding plaatst zodat je ze eenvoudig aan je klanten kunt factureren. Of aan een koppeling die ervoor zorgt dat de gegevens van aankopen in je webshop automatisch in je boekhouding komen te staan. Op die manier kun je veel tijd besparen!

2 extra gebruikers toegang geven

Soms zijn er binnen een bedrijf meer mensen betrokken bij de administratie. Het Professional pakket geeft standaard toegang aan 2 extra gebruikers. Wil je nog een gebruiker toevoegen? Dat kost € 3,- extra per maand, naast je abonnementskosten.

Extra kosten

Wil je meerdere administraties bijhouden met dit pakket? Dan betaal je daar € 10,- extra voor per boekhouding per maand. Verder kun je ook extra bankkoppelingen voor €3,- per koppeling per maand toevoegen en voor Scan & Herken koop je extra bundels voor €0,165 per credit.

Wil je meerdere mensen toegang geven tot je boekhouding? Het Professional pakket geeft standaard toegang aan 2 extra gebruikers. Meer gebruikers toevoegen kost € 3,- extra per maand, naast je abonnementskosten. 

Kijk ook of het Master Pakket wellicht voordeliger is voor jouw situatie.

Checklist of dit pakket geschikt is voor jou:

  • Je wilt een geautomatiseerde boekhouding met een bankkoppeling en herkenning van uitgaven (Scan & Herken)
  • Je wilt onbeperkt facturen kunnen maken en onbeperkt uitgaven kunnen boeken
  • Je wilt incasso’s kunnen uitvoeren bij je klanten ( SEPA-incasso’s)
  • Je wilt herhaal facturen automatisch verzenden (Periodieke facturen)
  • Je doet je btw-aangifte graag rechtstreeks via Rompslomp
  • Je werkt met andere software die je wilt koppelen aan je administratie
  • Je wilt inzicht in je administratie d.m.v een dashboard met grafieken