Meerdere administraties toevoegen bij het PREMIUM abonnement
Wanneer je een Rompslomp PREMIUM abonnement hebt, is het mogelijk om binnen jouw account meerdere administraties aan te maken.
Standaard heb je de mogelijkheid om 3 administraties bij te houden binnen jouw PREMIUM abonnement. Het kan zijn dat je hier niet voldoende aan hebt. Onder het kopje ‘ Nog meer administraties nodig?’ leggen we uit hoe je extra administraties aan kunt schaffen.
Meerdere administraties toevoegen
- Wanneer je inlogt op jouw account, klik je links bovenin op het logo van Rompslomp. Je komt nu terecht op jouw dashboard.
- Je klikt op ‘+ Administratie’ om een extra bedrijf in toe voeren. Je vult de juiste gegevens in en kiest voor ‘Maak dit bedrijf aan!’.
Dashboard
Te alle tijden heb je toegang tot jouw eigen administraties. Je kunt eenvoudig switchen tussen deze administraties door steeds terug te keren naar jouw dashboard en een andere administratie aan te klikken.
Nog meer administraties nodig?
Wil je naast je PREMIUM account meer administraties kunnen aanmaken? Ga hiervoor naar Mijn account > Mijn abonnement en klik op 'Aantal administraties wijzigen'. De kosten komen dan in beeld.
Bij een jaarabonnement worden net als bij het regulier abonnement, 10 termijnen berekend. Na akkoord worden de administraties direct toegevoegd aan je abonnement.